Hoogbegaafdheid: thematoespraken – seminars – workshops – lezingen

in de beste format voor jullie training, studiedag of bijeenkomst

Je  kunt zelf je favoriete formaat samenstellen: van twintig minuten tot een anderhalf uur thematoespraak, van een hele tot een halve studiedag, een lezing of een workshop. Ik ben flexibel en kan maatwerk leveren zodat mijn presentatie in jullie programma past. Mijn diepgaande kennis over hoogbegaafdheid zorgt er voor dat ik niet alleen spreek maar ook interactief vragen beantwoord, indien gewenst.

Ik verzorg lezingen, workshops, trainingen, in-company trainingen en keynotes over hoogbegaafdheid bij kinderen.

Als je weet hoe je om kunt gaan met hoogbegaafde leerlingen en hoe je voor hen onderwijs op maat kunt realiseren, zul je merken dat ze beter in hun vel komen te zitten, dat ze leren en dat ze durven te laten zien wat ze kunnen. Of ik nu een presentatie geef over onderwijsaanpassing, over intensiteit bij hoogbegaafde kinderen, over uitzonderlijke begaafdheid, over hoogbegaafde meisjes, over onderpresteren of over de opvoeding van (uitzonderlijk) hoogbegaafde kinderen, het draait uiteindelijk om een ding: het welbevinden van hoogbegaafde kinderen.

Wil je mij als gastspreker op je bijeenkomst, teleseminar of event? Neem vrijblijvend contact met mij op.

Ik ben CRKBO gecertificeerd en geregistreerd bij het SKJ Kwaliteitsregister Jeugd.

Wat vonden sommige deelnemers:

Hartelijke dank voor je initiatief. Ik heb zeker heel veel opgestoken van alle sprekers en zeker ook van de bezoekers. Door te praten met andere bezoekers heb ik inzichten gekregen hoe te praten met de school en hoe je als ouder een bijdrage kunt leveren om je kind tot een succesvol persoon te maken. Ingrid

Wat een inspiratie kreeg ik op deze dag. Wat een prachtige verhalen zaten er bij. Vanaf het begin tot het einde bleef ik geboeid. Ik heb heel veel zaken meegekregen die ik wil overdragen op mijn school. Lucienne

Tijdens de training over hoogbegaafdheid en autisme heb ik erg veel geleerd, vooral dat ik kritisch moet kijken naar een kind en niet meteen denken dat er iets aan de hand is. Ik ben mij nu meer bewust van de kenmerken van hoogbegaafdheid. Een echte eye-opener was het voor mij. Dank je wel voor al die nieuwe informatie en tips! Marleen, leerkracht basisschool

Bewaren

Bewaren

Bewaren